Παρασκευή, Νοεμβρίου 14, 2008

περι κατασκευης φορητης εικονας....υλικα, κ.α....update 21/5/12


περι κατασκευης φορητης εικονας....υλικα, κ.α....update 21/5/12

βρειτε κι αλλες πληροφοριες στο issallos art studio fb






ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΦΟΡΗΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 14/11/08 - 9:43 π.μ.

Α). Προετοιμασία του ξύλου.
Σ`αυτό το στάδιο ο αγιογράφος παίρνει ένα ξύλο ανθεκτικό και στο σωστό πάχος συνήθως οι παλιοί αγιογράφοι χρησιμοποιούσαν
Καστανιά ή Δρύς, τώρα όμως χρησιμοποιείται πολύ το mdf ( εμ ντι εφ) ή αλλιώς γιασενίτ και για σκαλιστές εικόνες το Φλαμούρι.
.για ολους οσους αγαπουν την τεχνη !!!!

9 σχόλια:

  1. Σου εχω ξαναπει για το ποσο αξιολογες θεωρω τις αναρτησεις σου . Σκέφτομαι ομως πως άν θελει τοσο κόπο και τεχνη η αντιγραφή μια αγιογραφίας , το να καθήσει κάποιος και να ζωγραφήσει εξ ολοκλήρου μια εικόνα αναλογίζομαι πως θέλει τεράστιο κόπο και γνώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @trelle...ειναι πιο απλο απ οτι φαινεται....τοσο απλο οπως γραφεις με το μολυβι πανω στο λευκο χαρτι...την εμπειρια με τα διαφορα υλικα την αποκτας θες δε θες μεσα σε μια βδομαδα....
    ΥΓ ευχαριστω για τα καλα σου λογια....αν και εχει πεσει δουλεια και δεν προλαβαινω να ανεβασω καινουρια post...υπομονη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο φιλε μου για το site σου!!! Με βοηθησες παρα πολυ με τις γνωσεις σου!! Θα το διαδώσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εσείς τι πιστευετε για το vivelux της βιβεχρωμ; Το εχετε δοκιμασει;...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για το site !!! Με βοήθησε πάρα πολύ! Πολύ κατατοπιστικές οι οδηγίες!
    Μια που είμαι όμως αρχάρια Θα ήθελα να κάνω μερικές ακόμη ερωτήσεις. Εχω ένα κομμάτι καρυδιάς πρόσφατα κομμένο. Θα ήθελα να μάθω πόσο καιρό πρέπει να το αφήσω πριν το επεξεργαστώ, αν χρειάζεται να το περάσω με κάποιο βερνίκι πριν ξεκινήσω την επεξεργασία του και τι είδους κόλλα πρέπει να χρησιμοποιήσω για να κολλήσω τη γάζα!.Συγνώμη για τις πολλές απορίες μου, και πάλι συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά !!!Ευχαειστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Χρησιμοποιώ χρόνια βερνίκι ξύλων θαλάσσης oceanic satine για να μην γυαλίζει και gloss για λίγη παραπάνω γυαλάδα όταν είναι αναγκαίο."
    Τό χρησιμοποιούσα καί εγώ αλλά μέ τόν καιρό κιτρίνιζε η εικόνα. Ειδικά τά λευκά μέρη τά έκανε χάλια. Έχεις νά προτίνεις κάποιο ειδικό βερνίκη γιά αγιογραφία, τό χρησιμοποιο καί στά λαϊκά έργα, πού νά μην είναι ακριβό; Παίρνω ένα άπό τό ΑΒΙΟ πού είναι πολύ καλό καί τελείως διάφανο , αλλά είναι ακριβό. ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σοφια το βερνικι πια δεν ειναι το ιδιο ...εχουν επεμβει στα συστατικα του και κρυσταλωνει πολυ γρηγορα κατα την αποθηκευση του οποτε αυτο το κρυσταλλωμα θα το κανει και πανω στην εικονα εν τω καιρω....και κιτρινιζει!!! Απο την ΑΒΙΟ τα υλικα μπορει να ειναι ακριβα αλλα υπαρχει πολυ καλη ποιοτητα ....και παντα εξαρταται απο την ποσοτητα που θες !!!

    Για να μην κιτρινιζουν τα λευκα μερη .... και καποιες αλλες τονικοτητες με τον καιρο ...
    υπαρχει τροπος πιο επαγγελματικος αλλα ειναι δυσκολη τεχνικη και απαιτει εμπειρια...υπαρχει αρχειο pdf για τους χρηστες ask to use αν θελεις περισσοτερες πληροφοριες.

    Καλημερα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΩΣΤΑΣ9:37 π.μ.

    μπορω να πω οτι με βοηθησες σαν να ησουν διπλα μου .σ ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σωτήρης Παπαφίλης11:04 π.μ.

    Μπορείς να περιγράψεις με ακρίβεια τον τρόπο βερνικώματος; (βερνίκι, στεγνωτικό, στρώσεις, κλπ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή